Від сьогодні переглянути фільми про міста-переможців Всеукраїнської акції “7 чудес України: історичні міста та містечка”, ініційованої головою Фонду “Рідна країна” Миколою Томенком, можна переглянути на каналі в youtube та на сайті 7 чудес України.
Нагадаємо, що акція «7 чудес України: історичні міста та містечка» – це вже V етап всеукраїнської акції «7 чудес України», ініціатором і організатором якої є Фонд Миколи Томенка «Рідна країна».
Акція «7 чудес України: історичні міста та містечка» стартувала у березні 2016 року. 1 червня серед усіх заявок на участь від представників місцевих громад, громадських організацій, туристичних компаній, вищих навчальних закладів тощо Оргкомітет відібрав 21 фіналіста, які протягом літа-осені мали можливість презентувати для журналістів та громадськості свої міста, щоб позмагатися за звання переможця. Паралельно з презентаційними прес-турами відбувалося Інтернет-голосування на офіційному сайті акції www.7chudes.in.ua та анкетування експертів.
Переможці традиційно визначалися за сумою результатів Інтернет-голосування та опитування експертів (50/50). До числа 100 експертів входять керівники національних заповідників, музеїв, кафедр туризму вищих навчальних закладів України, науковці та експерти у галузі туризму, представники туристичних компаній, що займаються внутрішнім туризмом.
Отож, за сумою результатів Інтернет-голосування та анкетування експертів Оргкомітет визначив такі міста-переможці в акції «7 чудес України: історичні міста та містечка» (ЗА АБЕТКОЮ):
- Бердянськ (Запорізька обл.)
- Біла Церква (Київська обл.)
- Галич (Івано-Франківська обл.)
- Диканька (Полтавська обл.)
- Канів (Черкаська обл.)
- Ніжин (Чернігівська обл.)
- Хуст (Закарпатська обл.)
Крім того, Оргкомітетом було визначено три спецномінації для міст, що мають значний туристичний потенціал і зацікавленість місцевої громади у розвитку своїх населених пунктів. Спецномінаціями відзначено:
«Реально переможцями цієї акції є 10 міст, оскільки про усіх них в наступному році будуть відзняті фільми та виготовлена різноманітна поліграфічна продукція. Таким чином, інформаційна та просвітницька кампанія туристичної привабливості цих 10 міст триватиме і протягом наступного року» , — зазначив голова Оргкомітету Микола Томенко.